På seneste LUU-møde blev der ytret ønske om generelt mere kontakt til mestre og elever der er på praktikophold. Særligt blev der formuleret ønske om at eleverne skal stilles opgaver der skal arbejdes med i mellem skoleophold. Min tanke er at undersøge om skolens LMS kan rumme denne opgave, altså med adgang for både elever, mestre og undervisere.
Jeg vil undersøge mulighederne med Next's LMS ansvarlig Claus Boisen, primært for at undgå at lægge nye digital platforme til de allerede eksisterende. Mediebilledet er mudret nok i forvejen og vores elever er meget selektive i deres brug af digitale kommunikationsplatforme og succesen er i høj grad afhængig af, at mestre og elever tager godt i mod projektet.
Onsdag vil jeg tale med eleverne om selve opgaveformuleringen og også diskutere formen. Torsdag til teammødet om hvordan vi kan håndtere stilladsering og evaluering
Denne blog er lavet i forbindelse med mit 4. modul, på den diplomuddannelse i erhvervspædagogik jeg er i gang med. Bloggen skal fungere som en arbejdsportfolio og danne grundlag for den mundtlige eksamen.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Dag 5
Dagens sidste opgave - Spørgsmål til dagens anden tekst "(Digital) dannelse til myndighed og demokratik" fra Unge Pædagoger 2/2...
-
Den opgave vi skulle lave i dag, er blevet minimeret pga. Corona-problematikken. Fordi vi alle sidder derhjemme, er det meget vanskeligt at ...
-
Dagens sidste opgave - Spørgsmål til dagens anden tekst "(Digital) dannelse til myndighed og demokratik" fra Unge Pædagoger 2/2...
-
Det jeg har valgt som mit praksiseksempel er: Et nyt tiltag fra Fotografuddannelsen, om at indføre en ny praksis, hvor vores elever skal la...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar